kampanyasepeti@gmail.com

Kampanya Sepeti Arama Motoru

Arama Sonuçları

18 Ocak 2010 Pazartesi

Moda ve Dikiş Zamanı Blogu Hediye Veriyor...

Ve Züleyha Diyor ki;

Merhaba arkadaşlar dün bahsetmiştim yarışma düzenleyeceğimden ve bugün
yarışmayı başlatmaya karar verdim.

Sizin için 2 paket hazırladım 1 kişi kazanıcak ve kazanana seçtiği
paketi yollayacağım.
Bu broşları kendim yaptım beğenildiği için koymak istedim ve bileklikte var fermuardan yaptığım mankenin boyun kısmına astım 1. ve 2. pakette de olucak bu bileklik ve broşlar kazanan hangisini seçerse seçsin yollayacağım broşlarıda...

1. PAKET deki hediyeler


1- ESTEE LAUDER (büyük makyaj çantası)
2- Gözlük ve kutusu (gözlük orjinaldır DİTA supa-dupa)
3- Chanel- Allık
4- Chanel- oje
5- Chanel- maskara
6- lippman kırmızı oje
7-Chanel - krem fondoten
8- Sally Hansen Tırnak bakım ojesi

2. PAKET deki hediyeler



1- Yılan derisi küçük not dosyası
2- Ay-yıldız boxer 38beden
3-She parfüm
4- Kurdela ve çiçek şeklinde toka
5-Bileklikler
6-Kitap ayracı
7-Stilla göz kalem kutusu (içinde siyah-yeşil göz kalemi var)
8- Kırmızı, pembe,beyaz ve krem rengi oje ve
9- Sally Hansen Tırnak bakım ojesi

Katılmak isteyenlere işte kurallar:

1- Bloğumu izlemeye almanız.
2- Bloğunuzda resimleride ekleyerek yarışmadan bahsetmeniz.
3- Link i bana yorum olarak atmanız ve bloğum hakkındaki düşünce ve önerileriniz i yazmanız.

Yarışmanın başlama tarihi: 17 ocak Bitiş tarihi: 10 şubat çarşamba

Kazananı random.org sitesinden belirliyeceğim.

Herkeze bol şans diliyorum...

Sorusu olan zleyhaaa@ mail atabilir...hotmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *